Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 21 kwietnia 2024, 10:48

autor: Adrian Werner

Dekadę po premierze Watch Dogs jest nadal rozwijane dzięki Living_City

Ukazała się wersja 2.8 Living_City, czyli wielkiego moda, który rozszerza zawartość gry Watch Dogs i wzmacnia dynamiczny charakter jej świata.

Źródło fot. Ubisoft
i

W przyszłym miesiącu pierwsze Watch Dogs będzie obchodziło dziesiąte urodziny. Firma Ubisoft już dawno zapomniała o tej grze (dwa lata temu zakończono rozwój trzeciej części, więc cała marka nie jest teraz priorytetem dla tego wydawcy), ale produkcja nadal ma swoich fanów, a jeden z nich, znany jako The Silver niezmordowanie od sześciu lat ją ulepsza za pomocą wielkiego moda Living_City. Kilka dni temu projekt otrzymał nową wersję, oznaczoną numerem 2.8.

Największą nowością aktualizacji są ulepszenia systemu sterowania, pozwalające nam na szybkie przybliżanie obrazu i zmianę kamery podczas celowania. Umożliwiono również kompletne wyłączenie systemu pomagającego w celowaniu. Projekt ponadto poprawił masę błędów technicznych.

  1. Living_City - pobierz mod z naszego FTP (autor udzielili nam zgody na hostowanie mirrora)

Przypomnijmy, że celem Living_City jest rozszerzenie zawartości Watch Dogs oraz uczynienie wirtualnego Chicago bardziej dynamicznym miejscem. Autor wprowadził na mapę metropolii dodatkowe strefy strzeżone, chronione przez uzbrojone patrole. Zaimplementowano również losowe zdarzenia i przywrócono funkcję zasadzek, która pierwotnie była w planach deweloperów, ale została wycięta przed premierą - w jej ramach wrogowi mogą zlecać nam fałszywe kontrakty, aby wciągnąć nas w pułapkę. Rozszerzono także opcje hakowania, dodano nowe kryjówki oraz umożliwiono powroty do wnętrz z misji (standardowo po ukończeniu misji były one blokowane). Ponadto skany policyjne zastąpiono prawdziwymi interwencjami, gdzie po otrzymaniu zgłoszenia na miejsce przybywają policjanci w celu zbadania sprawy.

Wszystkie powyższe elementy zostały udostępnione w momencie premiery Living_City w 2018 roku. Potem przez kolejnych sześć lat mod mocno się rozwinął. Autor wprowadził nowe gadżety, dodatkowe kontrakty i wyścigi. Zaimplementowano także zdarzenia będące singleplayerową wersją inwazji innych graczy. Twórca przygotował również liczne ulepszenia rozgrywki, obejmujące m.in. walkę, skradanie się oraz system reputacji.

Dzisiaj Living_City to pozycja obowiązkowa dla grających w Watch Dogs. Mod mocno rozbudowuje grę i czyni ją bardziej dynamiczną, a przy okazji naprawia większość jej niedoróbek.

  1. Recenzja gry Watch Dogs - Ubisoft ma już swoje GTA

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej