Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlet's Trap - solucja, opis przejścia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej Scarlet's Trap.

Yuffie i Sononowi udało się przedostać do budynku korporacji, jednak ich obecność została odkryta przez Scarlet - szefową rozwoju uzbrojenia (Weapons Development) w Shinra Electric Power Company.

Search the Facility

Idąc przez poziom B16 Advanced Weaponry: Inspection traficie na obszerną arenę, gdzie przywita Was hologram Scarlet - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idąc przez poziom B16 Advanced Weaponry: Inspection traficie na obszerną arenę, gdzie przywita Was hologram Scarlet. Kobieta uknuła sprytny plan i zwabiła Was tutaj, aby poddać Was próbie bojowej - będziecie musieli przetrwać kilka rund w walce z różnego typu przeciwnikami.

W pierwszej rundzie zmierzycie się z jednym Sweeperem i dwoma latającymi Slug-Ray - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pierwszej rundzie zmierzycie się z jednym Sweeperem i dwoma latającymi Slug-Ray. Przeciwnicy są bardzo podatni na Lightning, więc warto skorzystać z zaklęć Thunder/Thundara/Thundaga, aby szybko doprowadzić większego z nich do statusu Staggered.

W drugiej rundzie na arenie pojawią się dwa Moonodrive, które nie są wytrzymałe, ale potrafią korzystać z zaklęcia Fire - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W drugiej rundzie na arenie pojawią się dwa Moonodrive, które nie są wytrzymałe, ale potrafią korzystać z zaklęcia Fire. Moonodrive są bardzo podatne na ataki fizyczne i Wind, dlatego w trakcie tego warto skorzystać z zaklęcia Aero lub umiejętności Windstorm.

Trzecia runda to walka z kilkoma lewitującymi Slug-Ray - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Trzecia runda to walka z kilkoma lewitującymi Slug-Ray. Drony są bardzo podatne na Lightning (zaklęcia Thunder/Thundara), a do tego ataki fizyczne mogą szybko doprowadzić ich do statusu Staggered.

Gdy dron zacznie namierzać Waszą postać laserem i ładować impuls elektryczny to znak, że za chwile wystrzeli pocisk, który może sparaliżować bohatera na pewien czas.

Po walce rzućcie shurikenem w zaczep oznaczony na powyższym obrazku, a następnie skorzystajcie z pomocy Sonona, aby wspiąć się na wyższe piętro - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce rzućcie shurikenem w zaczep oznaczony na powyższym obrazku, a następnie skorzystajcie z pomocy Sonona, aby wspiąć się na wyższe piętro. Gdy będziecie na górze, pamiętajcie, aby opuścić drabinę, żeby Sonon mógł do Was dołączyć.