Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: No to strzała - trofeum, jak zdobyć Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2020

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Ghost of Tsushima możesz znaleźć szczegółowy opis zdobycia trofeum No to strzała - Witness Protection. Trofeum to jest przyznawane za użycie łuku do zastrzelenia uciekającego przerażonego przeciwnika. Doprowadzenie do stanu przerażenia nie jest proste do osiagnięcia, ale zaprezentowaliśmy skuteczną metodę.

Najlepszy sposób na wywołanie przerażenia u wrogów to skorzystanie z zatrutych strzałek - Ghost of Tsushima: No to strzała - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Najlepszy sposób na wywołanie przerażenia u wrogów to skorzystanie z zatrutych strzałek. Staje się to możliwe dopiero po odblokowaniu gadżetu zwanego dmuchawką i ma to miejsce podczas rozgrywania głównego questu Duchy przeszłości w drugim regionie Cuszimy. Od samego początku dostępne będą zatrute strzałki (Poison Dart).

1 - Ghost of Tsushima: No to strzała - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry
Użyj zatrutej strzałki na dowolnej grupie napotkanych przeciwników, przy czym pamiętaj o tym, że strzałka nie może wbić się w ciało najciężej opancerzonych wrogów - Ghost of Tsushima: No to strzała - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Użyj zatrutej strzałki na dowolnej grupie napotkanych przeciwników, przy czym pamiętaj o tym, że strzałka nie może wbić się w ciało najciężej opancerzonych wrogów. W przykładzie z powyższych obrazków użyliśmy strzałki na przeciwnikach napotkanych tuż po odblokowaniu dmuchawki.

Po tym jak trafiony przeciwnik zacznie umierać w męczarniach istnieje duża szansa na to, że jeden z jego kolegów rzuci się do ucieczki. Szybko przygotuj długi łuk i traf w uciekającego przeciwnika. Dobrze byłoby dysponować zakupioną umiejętnością Koncentracja, która pozwoli na załączenie spowolnienia czasu i dokładniejsze wycelowanie w trafionego wroga.

Innym ciekawym pomysłem na wywoływanie przerażenia u wrogów jest korzystanie ze Zbroi Ducha - Ghost of Tsushima: No to strzała - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Innym ciekawym pomysłem na wywoływanie przerażenia u wrogów jest korzystanie ze Zbroi Ducha. Już na starcie ma ona 15% szansę, że zabicie przeciwnika wywoła efekt przerażenia u innych wrogów. Współczynnik ten możesz zwiększać dzięki ulepszaniu pancerza.

Jeszcze inny patent zakłada odblokowanie umiejętności Przerażone parowanie, która jest niestety ostatnią z lewego drzewka - Ghost of Tsushima: No to strzała - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jeszcze inny patent zakłada odblokowanie umiejętności Przerażone parowanie, która jest niestety ostatnią z lewego drzewka. Przyznaje ona 20% szansę na wywołanie przerażenia u okolicznych przeciwników po poprawnie wykonanym perfekcyjnym parowaniu.

Niezależnie od wybranej metody pamiętaj, że w uciekającego przerażonego przeciwnika musisz trafić tylko raz na przestrzeni całej gry. Nie powinno to więc być bardzo wymagające trofeum.