Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Kilka gęb do obicia - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Piraci cenią sobie siłę. Jeżeli jesteście wystarczająco mocni, aby obić im gęby, to zasłużycie na ich szacunek. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany poinstruuje Was jak przejść zadanie Kilka gęb do obicia.

Ostatnia aktualizacja: 13 lipca 2022

Niniejsza strona poradnika do Kronik Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Kilka gęb do obicia. Misję tę można uzyskać u Oscara - właściciela karczmy w Przystani łotrów. Siłą to jedyna metoda, aby zaskarbić sobie przychylność piratów.

Nagroda: 500 exp, skórzany mieszek, złoty pierścień

Zajrzyjcie do karczmy w przystani łotrów (nie da się jej przegapić, gdyż to sporych rozmiarów wrak statku) - Kroniki Myrtany: Kilka gęb do obicia - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zajrzyjcie do karczmy w przystani łotrów (nie da się jej przegapić, gdyż to sporych rozmiarów wrak statku). U wejścia przywita Was jej właściciel. Porozmawiajcie z Oscarem na temat osoby, która porwała Waszego brata. Mężczyzna zaproponuje, abyście stoczyli kilka pojedynków z lokalnymi oprychami, w celu zasłużenia na ich szacunek oraz obniżenie wpisowego do turnieju. Aby móc dołączyć do walk na arenie wystarczą 3 wygrane potyczki, jednakże w celu bycia zwolnionym z wpisowego musicie ich stoczyć więcej.

Lista osób, z którymi możecie zawalczyć w ramach zadania Kilka gęb do obicia:

  1. Rębacz (350 exp) - tego pirata możecie pokonać przy okazji zadania Sakiewka Larry'ego;
  2. Morty (330 exp) - jest to strażnik, który siedzi w jaskini za tawerną; sam Was zaczepi, gdy się do niego zbliżycie - wystarczy go sprowokować; walczy bronią jednoręczną, często zadaje podwójne ciosy, więc uważajcie przy parowaniu; niewątpliwie go spotkacie podczas zadania Uprowadzona;
  3. Larry (320 exp) - mężczyznę poznacie przy okazji wyżej wspomnianego zadania Sakiewka Lerry'ego; jeżeli go poprosicie o walkę, to zgodzi się (niezależnie czy wykonaliście dla niego misję czy nie); jest to standardowa potyczka - przeciwnik dzierży broń jednoręczną i zadaje szybkie ataki, często podwójne; blokujcie i atakujcie w przerwach pomiędzy ciosami;
  4. Rodrigo (380 exp) - jest to jeden ze strażników Corteza; mężczyzna zgodzi się na zakład pod warunkiem, że postawicie na szali złoty pierścień; jeżeli nie macie takiego przy sobie, to możecie go znaleźć na bagnach; wyjdźcie z przystani, skręćcie w prawo i podążajcie wzdłuż skał; w ten sposób dojdziecie w niecki pod jedną ze ścieżek wyjściowych z bagna; znajdziecie tam skrzynię, w której jest pierścień (uwaga: na drodze nad nią jest czarny niedźwiedź - dość wytrzymały przeciwnik); oczywiście zawsze możecie kupić błyskotkę u kupca; musicie uważać, gdyż Rodrigo potrafi solidnie przyłożyć i jest szybki; zostawia niewielkie okienka na atak; po walce wojownik odda Wam oba pierścienie;
  5. Vincente (360 exp) - po pojedynku z Rogrigo (nie wcześniej) pójdźcie do karczmy porozmawiać z jednym z jej właścicieli - Vincentem; mężczyzna zgłosi chęć walki z Wami; wojownik używa dwuręcznego oręża. To dość wolny przeciwnik i wykonuje raczej pojedyncze ataki, dzięki czemu łatwo jest parować i zadawać jegi ciosy; w nagrodę za zwycięstwo dostaniecie od niego skórzany mieszek;
  6. Dan (420 exp) - wojownik znajduje się przy molo w porcie; porozmawiajcie z nim po walce z Vincentem; pirat z chęcią zgodzi się na potyczkę; pomimo posługiwania się bronią dwuręczną, Dan jest bardzo szybki i często zadaje kilka ataków z rzędu;
Po stoczonych pojedynkach pójdźcie do Proximo - Kroniki Myrtany: Kilka gęb do obicia - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po stoczonych pojedynkach pójdźcie do Proximo. Chata pirata znajduje się za karczmą. Jego nastawienie zależy od tego, ile zwycięskich walk odbyliście. W najlepszym razie przywita Was bardzo entuzjastycznie i nie będziecie musieli płacić za możliwość wzięcia udziału w turnieju. Ilość doświadczenia za to zadanie jednak nie ulegnie zmianie.