12. tytuły ekskluzywne Xbox
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 12. Najpopularniejsze gry o tematyce tytuły ekskluzywne Xbox.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Project Sylpheed
Zręcznościowe 29 czerwca 2007
Kosmiczna strzelanina z zacięciem symulacyjnym (widok między innymi z kokpitu), w której obok intensywnych zmagań z przeciwnikami pierwsze skrzypce gra rozbudowana warstwa fabularna.
Crimson Sea
Zręcznościowe 16 grudnia 2002
Crimson Sea to gra akcji autorstwa japońskiej firmy KOEI. Gdzieś w odległej galaktyce, łowca nagród imieniem Sho zostaje wynajęty do zbadania szczegółów tajemniczej inwazji obcych.
Frogger
Zręcznościowe 12 lipca 2006
Frogger to klasyczna zręcznościówka, która zadebiutowała w roku 1981. Dzięki ludziom ze studia Digital Eclipse, także posiadacze "trzystasześćdziesiątek" mogą zagrać w ten dość wiekowy tytuł. Sposób zabawy nie zmienił się w stosunku do oryginału – w dalszym ciągu naszym zadaniem jest przeprowadzenie tytułowej żabki w bezpieczne miejsce.
Time Pilot
Zręcznościowe 30 sierpnia 2006
Time Pilot to strzelanina, stanowiąca remake klasycznej gry o tym samym tytule. Po raz pierwszy pojawiła się ona za sprawą Konami w 1982 r. i została zadedykowana popularnym w tamtym czasie automatom. Wcielając się w postać dzielnego pilota należy uratować żołnierzy, będących w niebezpieczeństwie w różnych punktach czasu.
Galaga
Zręcznościowe 26 lipca 2006
Galaga to strzelanina, stanowiąca remake klasycznej gry o tym samym tytule. Po raz pierwszy pojawiła się ona za sprawą Namco w 1981 r. i została zadedykowana popularnym w tamtym czasie automatom. Użytkownik, wcielając się w postać pilota statku kosmicznego, podejmuje się niebezpiecznej misji stawienia czoła oddziałom nieprzyjaciela.
Root Beer Tapper
Zręcznościowe 7 lutego 2007
Root Beer Tapper to pozycja, należąca do cyklu, traktującego przede wszystkim o serwowaniu piwa. Jego pierwsza odsłona miała miejsce w roku 1983 i przeznaczona była dla popularnych w tamtym okresie automatów. Developerzy postanowili rozszerzyć grono miłośników serii o posiadaczy nowszych urządzeń.
Wik: Fable of Souls
Zręcznościowe 2 grudnia 2005
W Wik: Fable of Souls gracz wciela się w postać Wika – nadzwyczajnego stworka, przemierzającego piękny, aczkolwiek niebezpieczny świat niczym z bajkowej opowieści.
Scramble
Zręcznościowe 13 września 2006
Scramble to remake strzelaniny, przygotowanej w 1981 r. dla popularnych w tamtym czasie automatów. Użytkownik zasiada za sterami statku kosmicznego, mającego na celu wyeliminowanie jak największej ilości przeciwników, pojawiających się na jego trasie.
Super Contra
Zręcznościowe 25 lipca 2007
klasyczna dwuwymiarowa strzelanina, której korzenie sięgają platform 8-bitowych. Podążając w prawą stronę ekranu likwidujemy fale nacierających przeciwników. W niektórych etapach kamera zmienia jednak swoją pozycję, ukazując walki z lotu ptaka.
Aegis Wing
Zręcznościowe 16 maja 2007
Aegis Wing to strzelanina, rozgrywana w przestrzeni kosmicznej i wzorowana na takich klasycznych tytułach, jak Defender, Giga Wing czy Raiden.
Bomberman Live
Zręcznościowe 18 lipca 2007
Bomberman Live to kolejna odsłona niemalże kultowej serii, traktującej o strategicznym rozmieszczaniu śmiercionośnych bomb. Niniejszy tytuł stanowi odświeżoną wersję pozycji, rozpoczynającej ów cykl i pochodzącej z roku 1983.
Kinect Nat Geo TV
Zręcznościowe 18 września 2012
Program edukacyjny stworzony na podstawie filmów dokumentalnych stacji National Geographic. Tytuł umożliwia „wejście” w środek akcji, dzięki czemu poznawanie zwierząt i przyrody jest jeszcze przyjemniejsze.
Red Bull Crashed Ice Kinect
Zręcznościowe 30 listopada 2012
Red Bull Crashed Ice Kinect to firmowana marką znanego producenta napojów energetyzujących zręcznościowa gra sportowa, wyprodukowana przez austriackie studio Bongfish z myślą o użytkownikach konsoli Xbox 360 i kontrolera Kinect. Gracze mają okazję spróbować swoich sił w widowiskowych wyścigach na łyżwach wzorowanych na autentycznych zawodach z cyklu Red Bull Crashed Ice Kinect.
FRU
Zręcznościowe 13 lipca 2016
Prosta gra platformowa, stworzona przez studio Through Games z myślą o wykorzystaniu możliwości kontrolera ruchowego Kinect. W grze FRU prowadzimy małego, wąsatego bohatera poprzez kilkanaście zróżnicowanych poziomów, zlokalizowanych w kilku odmiennych światach. Cała oryginalność produkcji polega zaś na tym, że świat gry odkrywamy za pomocą rzeczywistych gestów gracza, przekazywanych do konsoli za pośrednictwem sensora Kinect.
Fruit Ninja Kinect 2
Zręcznościowe 18 marca 2015
Kolejna odsłona zręcznościowej serii Fruit Ninja, stanowiąca bezpośrednią kontynuację produkcji wydanej w roku 2011 z myślą o konsoli Xbox 360 z sensorem Kinect. Produkcja, przygotowana tradycyjnie przez ekipę Halfbrick Studios, czyni użytek z kolejnej generacji konsol firmy Microsoft i znacznie nowocześniejszego Kinecta 2.0. Sama mechanika rozgrywki we Fruit Ninja Kinect 2 pozostała jednak niezmieniona.
Shape Up
Zręcznościowe 11 listopada 2014
Shape Up to gra ruchowa stworzona przez firmę Ubisoft z myślą o konsoli Xbox One i kontrolerze Kinect. Jej tematyka to fitness, który został ukazany w dość oryginalnej konwencji, łączącej ćwiczenia z humorem i prostymi grami zręcznościowymi czy muzycznymi.
Pac-Man
Zręcznościowe 9 sierpnia 2006
Pac-Man to pozycja, należąca do kultowego cyklu, traktującego o konsumowaniu kropek w labiryncie. Pierwsza jego odsłona miała miejsce w 1979 r. i przeznaczona była dla popularnych w tamtym czasie automatów. Developerzy postanowili powiększyć grono miłośników niniejszej gry o posiadaczy konsoli Xbox One.
Project: Knoxville
Akcji prace wstrzymane
Project: Knoxville to opracowana z myślą o konsoli Xbox One wieloosbowa gra akcji. Zabawa toczy się na zamkniętych mapach, gdzie rozgrywane są brutalne zawody, w których stawką jest życie uczestników. Celem każdego gracza jest przeżycie i wyeliminowanie konkurencji. Wymaga to jednak współpracy z innymi użytkownikami, co jest trudne, gdyż każdy taki sojusz musi prędzej czy później zakończyć się zdradą.
South Park Let's Go Tower Defense Play!
Akcji 9 października 2009
South Park Let's Go Tower Defense Play! to wyprodukowana przez studio Doublesix gra strategiczna w stylu "tower defense" z bohaterami popularnej kreskówki w rolach głównych. Kierując poczynaniami Stana, Kyle'a, Erica oraz Kenny'ego gracze mają za zadanie obronić tytułowe miasteczko przed nieproszonymi gośćmi.
Days of Wrath
Akcji prace wstrzymane
Days of Wrath to gra powstała na licencji wybuchowego filmu o gangsterach, noszącego ten sam tytuł. Jej przygotowania podjęło się United Coders, znane z wielu programów na Amigę i Commodore 64 studio, przekształcone w roku 2000 w agencje typu Public Relations, a dla którego DoW było powrotem do branży poważnej elektronicznej rozrywki.
Kengo: Legend of the 9
Akcji 13 września 2007
Kengo Zero to czwarta już część serii bijatyk, która zadebiutowała w 2000 roku na konsoli PlayStation 2 i traktowana jest jak duchowy spadkobierca wydanego na PSOne Bushido Blade. Już wtedy koncentrowała się na walkach samurajów, a wraz z najnowszą odsłoną, Zero, nie uległo to zmianie.
Yie Ar Kung Fu
Akcji 18 lipca 2007
Reedycja jednej z popularniejszych dwuwymiarowych bijatyk. Wcielamy się w postać wojownika, uczestnicząc w pojedynkach z innymi mistrzami wschodnich sztuk walki.
Blackwater
Akcji 25 października 2011
Strzelanka pierwszoosobowa, w której wykorzystano sensory Kinect. W grze wcielamy się w komandosa tytułowej elitarnej jednostki i wypełniamy misje w Afryce. Zadanie jest proste – musimy powstrzymać wojny domowe i wesprzeć siły międzynarodowe. Podczas kolejnych scenariuszy walczymy z przeciwnikami, niszczymy cele i wykonujemy inny polecenia.
0 Day Attack on Earth
Akcji 23 grudnia 2009
Strzelanina, w której za sterami nowoczesnego myśliwca walczymy z kosmicznymi najeźdźcami w celu wyzwolenia trzech metropolii - Tokio, Nowego Jorku oraz Paryża. Mechanika lotu jest w stu procentach zręcznościowa i nie sili się na jakikolwiek realizm. Poza rozgrywką solo autorzy przygotowali trybie kooperacji, przeznaczonym dla maksymalnie czterech graczy.