Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal Tournament 2004 - poradniki

Unreal Tournament 2004 - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

DEATHMATCH i TEAM DEATHMATCH | Tryby | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Oba tryby to czysta "łupanka". Tu nie liczy się żadna strategia. Niewątpliwie jest tu nieco trudniej niż w poprzednich częściach. Jest to zasługa botów, które są świetne, mogą nam posłużyć do treningu. Mapy, na których gramy, pełne są zakamarków, dlatego też należy uważać na camperów, którzy czyhają ze snajperkami w dłoni. :-) Na temat tych trybów nie piszę dużo z wiadomych względów. Jest on dostępny w większości gier tego typu. Jedyna rzeczą która jest nieco "inna" to obecność adrenaliny. Zdobywamy ja zbierając małe czerwono-białe ampułki bądź zabijając przeciwników. Gdy ilość niej dojdzie do 100 możemy wykonać następujące kombinacje:

  • Szybkość (poruszasz się 2x szybciej): 4x przód.
  • Booster (daje nam więcej życia): 4x tył.
  • Niewidzialność (na dalszą odległość wróg nas nie widzi): 2x prawo, 2x lewo.
  • Berserk (bronie strzelają szybciej): 2x przód, 2x tył.

Gdy ilość adrenaliny spada do zera, dany bonus przestaje działać i trzeba na nowo zbierać ten "wspomagacz".