Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal Tournament 2004 - poradniki

Unreal Tournament 2004 - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Broń cz.4 | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

ION PAINTER

Ion Painter na pierwszy rzut oka wygląda na niewinną broń, emitującą nieszkodliwą wiązkę laseru o słabej mocy - Broń cz.4 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Ion Painter na pierwszy rzut oka wygląda na niewinną broń, emitującą nieszkodliwą wiązkę laseru o słabej mocy. Kilka sekund później, multi-gigawattowe orbitalne działo jonowe strzela w cel, neutralizując jakichkolwiek kombatantów w okolicy. Broń oferuje zwiększoną precyzję celowania poprzez teleskopowy celownik (aktywowany po włączeniu dodatkowego trybu ognia). Zalecane jest, aby użytkownik oddalił się od strefy działania broni. Platforma dostawcza dla działa orbitalnego, jest wysoce efektywną Zmienno Wysokosciową Zdalnie Sterowaną Fazową Platformą Wojskową (Variable Altitude Phased Output Remote Weapons Platform (VAPOR WeP)). Użycie pacyfikującego systemu doprowadziło do gwałtownego spadku wypadków zbiorowej przemocy wewnątrz granic kolonii. Unosząc się nad terenem , VAPOR skanuje w poszukiwaniu aktywnych laserów celowniczych. Kiedy wiązka zostaje zlokalizowana platforma przemieszcza się do pozycji i wyzwala wiązkę dwóch terawatów zjonizowanych strumieni plazmy dokładnie w kierunku celu, niszcząc wszystko w promieniu pięćdziesięciu metrów. Użycie Ion Paintera w Turniejach zmniejszyło się w ostatnich czasach. Jednakże jest na co popatrzeć w trakcie jej użycia. Nie ma nic piękniejszego jak sylwetka szkieletu przeciwnika płonącą na tle świetlnej burzy jonowego uderzenia.

TRANSLOCATOR

Translocator został pierwotnie zaprojektowany przez sektor Korporacji Liandri R&D (Liandri Corporation R&D), aby zapobiec gwałtownej śmierci górników, spowodowanych zawalaniem się tuneli i innymi nagłymi wypadkami - Broń cz.4 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Translocator został pierwotnie zaprojektowany przez sektor Korporacji Liandri R&D (Liandri Corporation R&D), aby zapobiec gwałtownej śmierci górników, spowodowanych zawalaniem się tuneli i innymi nagłymi wypadkami. Technologia ocaliła niezliczoną liczbę żyć, ale nie za darmo. Szybkie odtworzenie organizmów miało wiele efektów ubocznych, m.in. podnosząc agresję i paranoję, jak również prawdopodobieństwo wstrzymania akcji serca. Wytwory synaptycznej kumulacji zniszczenia biologicznego niektórych osobników, doprowadziły do Teleportacyjnej Wiązanej Demencji (Teleportation Related Dementia), nieuleczalnej choroby, która dotknęła niektórych najlepszych czempionów. W celu przedłużenia karier dzisiejszych kandydatów, w niżej sklasyfikowanych ligach zostały ustalone limity działania Translocatora. Było to potrzebne do zapobiegnięcia uzależnienia nowych rekrutów na urządzenie. Ostatnią z możliwości Translocatora jest samodzielnie operowana kamera, nadzwyczaj przydatna przy badaniu terenów wroga. Warto zaznaczyć, iż w trakcie korzystania z kamery, użytkownik jest ślepy na wydarzenia z otoczenia.

REDEEMER

Przy pierwszym zetknięciu z tym miniaturowym urządzeniem nuklearnym w akcji, przyznasz że jest to najpotężniejsza broń w Turnieju - Broń cz.4 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Przy pierwszym zetknięciu z tym miniaturowym urządzeniem nuklearnym w akcji, przyznasz że jest to najpotężniejsza broń w Turnieju. Wystrzel poruszający się powoli, ale całkowicie niszczycielski pocisk za pomocą pierwszego trybu ognia. Jednak zanim skorzystasz z Odkupiciela (Redeemer), miej pewność że jesteś poza zasięgiem imponującego promienia wybuchu. Alternatywny tryb ognia pozwala na osobiste wycelowanie bomby, za pomocą widoku z kamery umieszczonej na rakiecie. Miej jednak na uwadze, że podczas sterowania pociskiem Odkupiciela, jesteś narażony na ataki. Ze względu na ekstremalną grubość amunicji, broń jest wyczerpana po pojedynczym strzale.

BALL LAUNCHER

Wyrzutnia Piłek (Ball Launcher) - nowe uzupełnienie w Turnieju - jest dostępne jedynie w trybie Bombing Run - Broń cz.4 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Wyrzutnia Piłek (Ball Launcher) - nowe uzupełnienie w Turnieju - jest dostępne jedynie w trybie Bombing Run. Kiedy podniesiesz piłkę, zostaje automatycznie wybrana z twojego arsenału. Kiedy jesteś w posiadaniu piłki, nie możesz użyć żadnej innej broni. Przyciskając klawisz strzału - wystrzeliwujesz piłkę, podajesz ją innemu członkowi drużyny, albo strzelasz do bramki drużyny przeciwnej.